Wedstrijden

Binnen de regio wordt jaarlijks een competitie gehouden: de Kring Midden Brabant. Dit is een competitie tussen de vier verenigingen Boxtel, Berlicum, Best en Elshout. Dit betekent dat er drie uit en drie thuis wedstrijden geschoten worden met nog een tussenwedstrijd en een selectie wedstrijd. Elk jaar wordt de competitie afgesloten met een prijsuitreiking / feestavond. Het geheel wordt ieder jaar door één van de verenigingen georganiseerd.

(De prijzen van seizoen 2009/2010 Kring Midden Brabant)

Ook kan iedere schutter deelnemen aan de postcompetitie. Dit is een wedstrijd waarvoor je tien series moet schieten op de eigen club of elders. Schiet je hem elders, dan neem je de kaarten mee naar bijvoorbeeld een uitwedstrijd. De kaarten moeten dan terug naar onze club, de score wordt door ons verzonden. Deze competitie gaat over het hele district vier: Zeeland, Brabant en Limburg.

Naast deze evenementen kun je ook regelmatig meedoen aan diverse open wedstrijden zowel binnen als buiten de regio.

Deelname aan diverse competities is niet verplicht.